Як зареєструватися
Отримати карту Santim дуже просто – достатньо зайти в чатбот Santim та натиснути кнопку Карта Santim.
Карта формується в електронному вигляді, тому вона тепер завжди доступна у Viber. Ви просто відкриєте месенджер та покажете касиру штрих-код з екрана смартфона. І все!

Оформити картку можна у будь-який зручний час, до оплати покупки або одразу на касі. Посилання або QR-коди на чатбот доступні на касах, на плакатах в магазині або в шапці профілю Instagram.

В окремих випадках касир може вам видати фізичну картку – якщо ви не використовуєте смартфон та Viber.

Як працює
Коли ви скануєте картку в чек, на ній починають накопичуватись бонуси – кешбек.

Кешбек – це 1 копійка з кожної сплаченої гривні. Його можна використовувати як оплату при наступній покупці, в еквіваленті 1 бонус = 1 гривня.
Нараховується на всі товари, зокрема, алкогольні, крім тютюнових виробів та акційних товарів.

Акційним товар вважається тоді, коли на нього пройшла будь-яка інша знижка у чеку, незалежно від її розміру.

Програма працює у всіх магазинах мережі.

Розмір кешбеку
Відсоток кешбеку (нарахування бонусів) залежить від вашої активності.
Усі «новачки» отримують картку з типом Гість та підключаються до базового відсотка. За підсумками календарного місяця базовий процент може бути збільшений, якщо ви здійснили покупки на певну суму за цей період (календарний місяць)

Рівні карт
Залежно від суми покупок за попередній календарний місяць програма пропонує три рівні:

рівень Гість
За суми покупок до 2999 грн включно – весь наступний календарний місяць розмір кешбеку становитиме 1%

рівень Друг
При сумі покупок 3000 – 4999 грн включно – кешбек 3% на наступний календарний місяць

рівень VIP
За суми покупок 5000 грн і вище – 5% на наступний календарний місяць

Перерахунок рівня картки
Для визначення рівня картки підсумовуються всі покупки за календарний місяць: з 00:00 1 числа місяця до 23:59 останнього числа місяця.
Зміна рівня нарахувань відбувається автоматично, і вам прийде повідомлення у Viber. Таким чином ви дізнаєтесь про % знижки, що діятиме протягом наступного місяця.
Увага! Спеціальні програми з власного імпорту та готової продукції власного виробництва не змінюються (працюють постійно).
Які спеціальні програми працюють?
Програма Santim Selected
- 5% нарахувань на товари Власного імпорту (на полиці відзначені стікером Santim Selected)

Програма Santim Kitchen
- 10% нарахувань на товари готової продукції власного виробництва – хлібобулочні вироби, кондитерські вироби, кулінарія.
Є нюанс. Оскільки після 20:00 на готову продукцію починає працювати вечірня знижка 30%, то 10% кешбеку на карти працює щодня з 9:00 до 20:00.
А потім працює вечірня знижка 30% для всіх покупців – як із картками, так і без карток.
Тобто ці дві програми не підсумовуються.

Програма Happy B-Day!
Коли ви реєструєте карту, ми попросимо вас вказати дату вашого народження. За тиждень до Дня народження і тиждень після - всі нарахування подвоюються.
Тобто замість 1% = 2%; замість 5% на власний імпорт = 10%, замість 10% на готову продукцію = 20%!
Повідомлення про нарахування подвійних бонусів надсилається автоматично, щоб ви не пропустили.

Програма «7-а чашка кави у подарунок»
З 15 серпня у супермаркетах Santim, у яких працює каво-поінт AlaMesa Cafe, стартує програма лояльності для кавоманів.
За умовами програми ви можете купувати каву, сканувати картку в чек і кожна сьома чашка буде за 1 гривню.
У програмі беруть участь традиційні кавові напої та чаї.

Алкоголь
Хочемо звернути вашу увагу ще раз на те, що в нашій мережі кешбек також розповсюджується на алкогольну продукцію. (Згідно умов рівня картки).

Як дізнатися баланс накопичень
Інформація про бонуси відображається в чеку: поточний рівень картки та баланс накопичень
А також у чатботі у Viber – коли Карта Santim виводиться на екран, поруч із нею вказано розмір накопичених та доступних до використання бонусів.
Також можна детально перевірити всю Історію покупок. Для цього також потрібно натиснути кнопку Santim і далі – Історія покупок.
Використання накопичених бонусів
Накопичені бонуси використовуються у вигляді знижки у гривневому еквіваленті. Бонусами не можна розрахуватися за алкогольні та тютюнові вироби!
При розрахунку за поточну покупку ви можете або продовжувати накопичувати бонуси далі або використати на свій розсуд – від знижки 0,01 грн до повної оплати вартості покупки.
Важливо! Оплата покупки не може бути 0,00 грн, автоматично система залишить до оплати 1 грн, які необхідно сплатити готівкою або платіжною карткою!

Термін життя бонусів
Бонуси не мають терміну життя, тобто не згоряють.
Єдиний виняток – якщо карта не використовувалася протягом півроку. Таким картам попередньо надсилається повідомлення, що якщо карткою користуватися не будуть, бонуси згорять.

Повернення товару
У випадку, якщо з якихось причин необхідно повернути товар, який був сплачений бонусами – їхня сума повертається на ваш бонусний рахунок.
Якщо на товар, який ви повертаєте, були нараховані бонуси, вони автоматично списуються із картки Гостя.
Повернення товару також відображається в історії покупок.
Втрата або поломка картки
Втрата або поломка картки стосуються лише випадків використання фізичної картки Гостя. Заміна можлива лише за номером мобільного телефону, який прив'язаний до персональних даних у базі.

Для відновлення картки можна:
1. Продовжувати користуватися карткою в електронному вигляді, оскільки вся інформація про накопичення залишається в базі.
2. Отримати нову карту та надіслати заявку на перенесення накопичень. Надіслати заявку можна також у чатботі, в меню Зв'яжіться з нами.
Увага!
Основним ідентифікатором в базі програми є номер мобільного:
1. Не можна створити повторно або другий обліковий запис на один і той же номер самостійно
2. Телефон має бути активним, тому що на нього приходить код підтвердження
3. У разі втрати картки – заміна можлива лише за номером мобільного.

Якщо ви змінюєте контактний номер – необхідно заново зареєструватися в системі та через Viber-бот подати заявку на перенесення коштів (із зазначенням старого телефонного номера).

Що таке PIN-код?
Під час реєстрації в чат-бот у Viber ми попросимо вигадати Pin-код (4 цифри)
Цей код знадобиться для підтвердження під час зняття великих сум.
4 цифри, як на платіжних картках, ви його вигадуєте самостійно.

Скарбничка
Послуга Скарбничка, яка діяла у старій дисконтній програмі, продовжує свою роботу.
Ця послуга автоматично підключена до всіх карт.
Переказ здачі на Скарбничка вимагає підтвердження покупця при кожній покупці. Скарбничка діє за принципом заокруглення суми чека до 1 гривні, автоматично перераховуючи різницю на бонусний рахунок. Дані перерахування набувають статусу бонусів, накопичуються на загальному рахунку та доступні для використання при розрахунку.
Бонуси за програмою лояльності не нараховуються на суму перерахованих у Скарбничку коштів.
Старі карти
Карти старого зразка припиняють свою дію з 1 липня 2022 року.
Зміни не стосуються карт Santim Platinum – на цих картках залишається 7% знижка.
Каси самообслуговування
Карти Santim також працюють на касах самообслуговування. Для сканування в чек Карти достатньо відкрити штрих-код картки Viber і відсканувати його сканером каси самообслуговування як будь-який інший товар.
При сплаті каса запропонує сплатити покупку або її частину бонусами.
Служба доставки кур'єрською службою Bond.Delivery
На жаль, на даний момент використання картки при покупках через Сервіс доставки неможливе. Просимо вибачення за незручність.
Отримайте Карту Santim просто в Viber
Отримайте Карту Santim просто в Viber